Thursday, January 10, 2013

Grandpa

יומולדת 8 לגדול שלי (היה ביוני).
הכי כיף עם סבא, משתוללים ונהנים!
סבא לוקח אותו שק קמח ואבא מצליח להנציח את הרגעים הקטנים והנהדרים הללו :)
8th birthday for my eldest (in June).
Having the best time with Grandpa!
Grandpa takes him on the back and dad is manage to catch those little and wonderful moments :)


 הסקיצה מ-Boys Rule:
The sketch from Boys Rule:

אתגר הצבעים מ-The Color Room:
The color palette from The Color Room:
Picture





תודה שקפצתם לביקור. אשמח לקרוא את תגובתכם.
Thank you for stopping by. I'll be happy to read your comment.

איילת
Ayelet

8 comments:

  1. אחלה מקבץ של קישוטים - אוהבת את הריכוזיות שלהם בצד...
    גם אבא שלי פעיל עם הבנות - ויש לי כמה דפים שהכנתי על הקשר המיוחד הזה.
    כיף שיש כאלה זכרונות!!

    ReplyDelete
  2. This is lovely! Great take on the palette and the sketch too! Thanks for playing with TRC this week!

    ReplyDelete
  3. דף מקסים, איילת! הפרשנות שלך לסקיצה והשימוש בצבעי האתגר משתלבים יחד נהדר ואני מתה על השימוש שלך בקישוטונים השונים. נראה לי שהתמונה עצמה נתנה לך השראה להשתולל... :)

    ReplyDelete
  4. דף חמוד מאוד. אוהבת דת דף הרקע.

    ReplyDelete
  5. Fabolus! Great use of patterend papir, so cute with the stars, flowers, bling and heart, lovely photo :o)
    Have a wonderful week :o)

    ReplyDelete
  6. מקסים!תמונה נהדרת ועיצוב מקסים של הדף.
    ולמי יש אוטוטו יומולדת?

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)