Saturday, August 13, 2011

כרטיסי סרטים

עינת קסלר, שאני מאוד אוהבת את העבודות וההדרכות שלה, איתגרה אותנו להכין כרטיס קייצי.
בהחלה חשבתי שהאלבום העגול, שהכנו במפגש ביום ראשון יהיה הפרוייקט הקייצי שלי, אבל נתקעתי איתו קצת (סליחה עינת על בילבול המוח :-)) אח"כ חשבתי שאכין דף אלבום, אבל גם זה לא הלך לי, כי לא היו לי תמונות שהתאימו לי.
הימים עברו וחשבתי שכבר לא אכין כלום :-(
ואז הגיעה ההשראה מהבלוג הזה.
הוצאתי את שאריות הסרטים שלי וחיברתי מה שהתאים.
יצא לי כרטיס, שהיה לי אביבי מדי ובכלל לא קייצי, אבל כבר הייתה השראה ופשוט החלטתי לקחת את הסרטים הצהובים, כתומים ולהכין כרטיס דומה.
I want to insert those cards also to the "Pretty little ribbon" first challenge
זה הכרטיס האביבי:


וזה אחיו הקייצי (wintam, הסרטים שלך מככבים פה :-)):


הפרח הכחול, במקור היה לבן וצבעתי אותו באקריליק.
מה אתם חושבים?

--------------------------------------------------------------------------------------------
ושנייה לפני שאני מסיימת, צילמתי שוב את הקופסא ועכשיו התמונות קצת יותר טובות:




תודה שביקרתם, אשמח לקרא את תגובתכם,
איילת

8 comments:

  1. A great bunch of cards thank you for joining us at The Pretty Little Ribbon Shop Challenge

    ReplyDelete
  2. הי, איזה יופי :-)
    אהבתי את שניהם. בגלל הצבעים דרגתי: במקום הראשון את הכרטיס הקייצי - הצהוב עשה לי תחושת שמחה. ובמקום ה-2 את האביבי. בכל מקרה, גם זה וגם זה ממש אבל ממש ממש יפהפיים.
    אוהבת, אמא

    ReplyDelete
  3. כרטיסים מדהימים אחד אחד!

    tamika14

    ReplyDelete
  4. Ayelet:
    Your work is very beautiful
    I became a "follower" of your blog and I hope that you will visit my blog and "follow" me also
    Karen
    karen-mycuprunnethover.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Super cards
    Thank you for joining us at The Pretty Little Ribbon Shop challenge x

    ReplyDelete
  6. אפילו בתמונה הפצפונת בפוסט של עינת זיהיתי את הסרטים. איזה שימוש מקסים עשית בהם! וזה באמת כל כך קיצי! עיצוב נהדר ומשמח לראות שכבר מצאת להם שימוש! חוץ מזה הצביעה של הפרח נהדרת (עד שלא קראתי לא ניחשתי...) והקופסה מקסימה בפני עצמה!

    ReplyDelete
  7. These cards are so beautiful, Ayelet

    ReplyDelete
  8. כרטיסי הסרטים ממש מגניבים! אני אוהבת יותר את הראשון, אבל שניהם יפים! :)

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)