Saturday, August 6, 2011

כפולה

הגדול שלי עוד מעט בכיתה ב' ועכשיו אני נזכרת להכין לו כפולה של היום הראשון בכיתה א'...
כנראה שהייתי צריכה את הסטאק המדהים של שיר בנוביץ' בשביל ההשראה...

הדף הראשון התהווה די במהירות, אבל גזרתי עם מספריים את כל המעויינים ודי כאבה לי היד בסוף...
את הדף השני לקח לי המון זמן ליצור ולהגיע לקומפוזיציה שתניח את דעתי, בייחוד שתתאים לדף הראשון.
בסוף אני אוהבת את הדף השני יותר :-)
בדף השני כבר השתמשתי בסכין גרפיקאים והחיתוך היה מהיר וקל.
בנוסף השתמשתי בדבק ג'ל ולא נוזלי שהקל על חיי.
ועוד דבק חדש שגיליתי, הוא הדבק ספריי - המצאה גאונית, לא מבינה איך לא ידעתי על זה עד עכשיו!!!
היה לי הרבה יותר קל להדביק את הדויילי - רק צריך לשים כפפה חד פעמית על היד שמחזיקה את האלמנט, אחרת כל היד מתמלאת דבק ולוקח יובלות להוריד אותו... (כן, ברור שעשיתי את הטעות הזאת :-))
דבקים בכלל, הם נקודה בעייתית עבורי - במה אתן משתמשות???
איך אתן מדביקות תחרה (מנייר או בד)?

הנה הכפולה:
הדף הראשון:

אפשר לראות שקצות הדויילי לא לגמרי דבוקים, כי עוד לא היה לי את דבק הספריי ולא רציתי להשתמש בדבק נוזלי שעלול להרוס לי את העבודה...
אה, ואתם בטח שואלים, מה זה ברי לבב???
אז, ככה בבית הספר שהגדול שלי הולך אליו, לא אומרים כיתה, אלא חבורה ולכל חבורה יש שם המתאים לשלב שלהם בחיים פחות או יותר. כך שכיתה א' זאת חבורת ברי לבב (אל תשאלו אותי מה זה בדיוק אומר... )
כיתה ב' נקראים חבורת מחברי הפסיפס, והם באמת יוצרים עבודה משגעת בפסיפס.
לא אלאה אתכם יותר עם זה, גם אני לא זוכרת את השמות של כל החבורות.
חוץ מזה שהכותרת "שלום כיתה א'" כבר נדושה ולא רציתי להשתמש בה!

כאן הרמתי קצת את קצות המעויינים והדבקתי עם דבק 3D למען הגיוון :-)


הדף השני:

גם פה הרמתי את קצות המעויינים:

מבט על הכפתורים, שאני מאוד אוהבת:


תודה שביקרתם, אשמח לקרא את תגובתכם,
איילת

5 comments:

  1. הדפים מקסימים!
    אהבתי את הרעיון של ה"נגטיב" - הדפים שמשלימים זה את זה בצבעים - הרקע מול צבע הדויילי
    בעניין הדבק - רעיון מהפכני ;-) יש לי דבק בצורת עט, של zig אם אני לא טועה, את כל הנקודות הקטנות אני מדביקה בעזרתו...
    כל פעם שאני רואה שאת משתמשת בדפים שלי בצורה כל כך יפה אני גאה ומאושרת! תודה!

    ReplyDelete
  2. יופי של כפולה!
    המעוינים מתאימים לי מאד בתחושה לבי"ס :)
    וכן, דבק ספריי זו המצאה גאונית...

    ReplyDelete
  3. איזו כפולה מהממת!
    בקשר לדבק אז ככה... סרטים למיניהם אני מדביקה
    עם דבק דו"צ ואת התמונות עם דבק ביג
    אני לא מאלה שמקפידים על חומציות וכו'...

    tamika14

    ReplyDelete
  4. אהבתי מאוד
    בעניין הדבקים, אני עוד חדשה בתחום
    ועושה הרבה טעויות, שמחתי לשמוע על הדבק ספריי - איפה את קונה?
    ועוד שאלה קטנה את הדוילי הכחולה את צבעת או קנית ככה?

    ReplyDelete
  5. חתיכת מוכשרת את!
    מיאו♥

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)