Monday, July 4, 2011

משוויצון

סבתא שלי חגגה החודש (יוני) יומולדת 79.
כמו כל שנה, מאוד התלבטתי מה לקנות לה???
הפעם החלטתי שאני לא קונה - אני מכינה!
רציתי להכין מיני אלבום או מעין "משוויצון" שהיא תוכל להראות לחברותיה את משפחתה הנהדרת...
חיפשתי באינטרנט ובסוף החלטתי על קונספט בהשראתה של רחלי גזית.
אחרי שהתחלתי לעבוד הבנתי שהאלבום יצא די שמן ולכן שיניתי קצת את הקונספט תוך כדי עבודה.
הדפים מתוך הקיט של צרויה אילן - חלומות שמורים למעט הדף הורוד בכריכה והדף האחרון באלבום (של נעמי) אלה מהקיט אביב נצחי. הדף החום של הכריכה, אני לא יודעת של מי הוא...
כל הכיתוב בכתב יד הינו "תוצרת הארץ" ממסטיקים.
כל הכיתוב בדפוס הינו של לימור מקסם שימושי.
גודל הדפים באלבום, בערך, 14X16 ס"מ.

היכונו - המון תמונות!!!

נתחיל בכריכה:

מרכז הפרח הוא מגנט עטוף בנייר מדוגם.
את הפרח התכלת אני צבעתי בעצמי עם אקריל ולקח לי הרבה זמן (וצבע) להגיע לגוון התכלת שרציתי. (לא ידעתי שבשביל ליצור תכלת, צריך בעיקר לבן ומעט מאוד כחול...)
אבל אני מאוד גאה בפרח הזה, נראה לי שבסופו של דבר הוא יצא מרשים :-)

מבט מהצדדים:


נפתח פעם ראשונה - למעלה:
ופעם שנייה למטה:
הנה המגנט בצד השני:

זה העמוד הראשון:


כפולה ראשונה:



כפולה שנייה:



כפולה שלישית:




במחשבה שנייה, זה יותר מידי, אז החלטתי לחלק את זה ל 3-4 פוסטים.
יש 9 כפולות באלבום, אז יש עוד 6 להראות לכם...

אם אתם עדיין כאן, אשמח לשמוע מה אתם חושבים :-)

תודה שביקרתם,
איילת

6 comments:

  1. התחלה מבטיחה :-)
    כל הכבוד על הפרגון לכל היוצרות הישראליות!!
    מחכה לפוסטים הנוספים :-)

    ReplyDelete
  2. איזה יופי של מתנה!!
    זה נראה נפלא! מחכה לשאר התמונות...

    ReplyDelete
  3. ראשית כל שיהיה לה המון מזל טוב!
    והכנת לה מתנה יפה ומושקעת
    מחכה להמשך...

    tamika14

    ReplyDelete
  4. מאד כיף לי לראות את האלבום!
    בהחלט מתנה שווה! כמה השקעה...
    איזו משפחה פוטוגנית!!!

    ReplyDelete
  5. איזה יופי של אלבום!!


    זהבית שקד

    ReplyDelete
  6. מקסים! מזל שאני לא צריכה לחכות להמשך....
    נשיקות♥

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)