Saturday, May 7, 2011

כרטיסים ואתגרים

אחרי האלבום של נעמי, המוזה הלכה לנוח...
לא יצרתי כלום מאז סיימתי את הכריכה לאלבום שלה (פרסמתי את הרשומה הרבה אחרי שסיימתי, כי לא צילמתי...)

לחברה טובה שלי יש יומולדת בקרוב, וחששתי שלא אצליח ליצור כרטיס כראוי.

לפני כמה ימים ראיתי אצל karindi דף מדהים שהיא עשתה ליומולדת של צליל, מיד החלטתי להעתיק אותו וליצור כרטיס :-)


המעטפה:
 ושניהם יחד:



אח"כ היצירתיות פרצה והחלטתי להכין כרטיסים לשני האתגרים הפתוחים בבלוג שלוש בשלישי.
אתגר ראשון, סקיצה 64:


והאתגר הנלווה - קישוטונים בהכנה עצמית.

זה הכרטיס הראשון שהכנתי:

את הפרח הכנתי בעצמי לפי ההדרכה הזאת מאתר סקראפ.

התלהבתי והחלטתי לנסות ליצור כרטיס שנפתח כמו הכרטיסים של אורלי, זהבית ודיילי. אז הכנתי עוד אחד:




את הפרח הזה הכנתי גם מאותה הדרכה, תראו איך הוא נראה שונה כאשר גוזרים "עלי כותרת" רחבים לעומת צרים.
בסוף לא צילמתי את הפתיחה של הכרטיס, אז תצטרכו להאמין לי שהוא אכן נפתח במשולשים לצדדים...

כרטיס אחרון, הינו לפי סקיצה 65:


האתגר הנלווה הוא צבעים שחור וורוד...

הנה הכרטיס:




תודה שביקרתם, אשמח לקרוא את תגובתכם,
איילת

5 comments:

  1. הכרטיסים שלך מאד יפים
    במיוחד אהבתי את זה עם הפרפרים :-)

    tamika14

    ReplyDelete
  2. פוסט משגע עם ארבעה כרטיסים יפהפיים.
    כרטיס הפרפרים מדהים. פשוט, קלאסי, ואי אפשר להפסיק להסתכל עליו!
    אהבתי את הניירות והגוון שבחרת לכרטיסי המשולשים. באופן אישי אהבתי יותר את זה שנפתח. יש בו יותר עומק (ולא רק בגלל שהוא נפתח, אלא בגלל השכבות).

    תודה שהשתתפת באתגרים שלנו. נראה שנהנית.

    דיילי - TT

    ReplyDelete
  3. זה הביקור הראשון שלי אצלך... איזה כיף לגלות בלוג יצירתי כזה! מאוד אוהבת את הטעם שלך ונראה לי שאבלה פה בחריש עמוק בשעות הקרובות... בינתיים שאלה: מאין החותמת העברית "ברכות ואיחולים"? והאם היא מגיעה עם המסגרת? מאוד מצא חן בעיניי האופן שבו השתמשת בה.וכרטיס הפרפרים נהדר גם הוא!

    ReplyDelete
  4. שלל יפה של כרטיסים,קשה להחליט מה הכי יפה אבל לבסוף כרטיס הפרפרים מנצח-משהו בפרפרים עושה לי את זה♥
    סתיו love

    ReplyDelete
  5. הגעתי היום במקרה לבלוג שלך ואני משוטטת אחורה ואחורה ונהנית מאוד מכל העבודות. מאוד התרגשתי לקרוא את הפרגון ולראות לאן ההשראה שלי לקחה אותך. תודה רבה!

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)