Friday, January 14, 2011

חזרתי!

וואו, לא הייתי פה כבר כמעט שנה!!!!
האמת שגם לא יצרתי הנייר כמעט בשנה הזאת.
הייתי עסוקה ביצירה אחרת - היצירה של נעמי והרגשתי שאין לי מקום ליצור משהו אחר.
טוב, אז לכבוד נעמי - היצירה המקסימה שלי, הכנתי לה דף מעוצב ראשון.
הדף לפי הסקיצה של זהבית שקד בבלוג שלוש בשלישי - יצירה עגולה בניחוח וינטאג':


זהבית הייתה ההשראה שלי, כפי שניתן לראות מהיצירה המקסימה שלה.

וקצת תקריבים:





הדף מתוך חבילת מתנה (בלוג קנדי) שהיה מזמן אצל גלי.
הסרט הירוק הינו וינטאג' אמיתי. קיבלתי אותו מהעוזרת שלי - הוא הגיע כל הדרך מרוסיה...
המפית הלבנה - אני ממש לא זוכרת מאיפה יש לי - יש לי ערימה של כאלה. "ליכלכתי" אותה קצת עם דיו דיסטרס tea dye.
והפרחים כמובן - פרימה.
האותיות של מסטיקים ורחלי גזית - תוצרת הארץ.


עדכון קטן - הדף הזה די גדול - הקוטר שלו כמעט 30 ס"מ. ליתר דיוק 27.5 ס"מ - סתם בשביל שתדעו :-)




נראה לי שעמדתי באתגר. בכל אופן אני אוהבת את מה שיצא.

בתמונה - נעמי - התוספת האחרונה למשפחה.


להתראות,
איילת

3 comments:

  1. Beautiful Card! Great Job and beautiful baby!!!-Amanda TT

    ReplyDelete
  2. Your both creations are beautiful! :)

    ReplyDelete
  3. תמונה משגעת, יצירה משגעת.... כלומר נעמי!
    שירטטו לה את הגבות עם סרגל....חחח איזו מתיקות♥
    והנה שברתי את התאוריה של עצמי שאני לא יכולה להגיב איפה שאין תגובה אחרת...מפגרת....
    נשיקות
    חתוליאור

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)