Monday, February 15, 2010

כרטיס ברכה - אתגר שלוש בשלישי


טוב, עוד שבוע עבר והנה עוד כרטיס עבור אתגר שלוש בשלישי.
הסקיצה:

בנוסף הכרטיס היה צריך להיות מונוכרומטי (כלומר בצבע אחד - על גווניו) בנושא אהבה, אך ללא שימוש באדום או ורוד...

והנה הכרטיס שלי:


קצת יותר מקרוב:

הכרטיס מבפנים עם המעטפה:


נייר התחרה העגול והניירות המדוגמים הינם מחבילת המתנה שקיבלתי מגלי.
זהו לעת עתה.

האמת שיש לי הרבה מה לכתוב, דווקא לא קשור ליצירות, אבל משום מה המחשבות מתערבבות לי ואני לא מצליחה לסדר אותן...
אולי אני צריכה ליצור ולכתוב בערב, אלה השעות שאני יותר נינוחה והמוזה זורמת.

תודה שקראתם, אשמח אם תגיבו.

באהבה,
איילת

4 comments:

  1. איילת, הכרטיס ממש חמוד. אפשר היה קצת יותר להבליט את הלבן על לבן עם שוליים בגוון שבחרת.
    תודה שהשתתפת גם באתגר הזה שלנו. נתראה בשבוע הבא.

    ReplyDelete
  2. אמאלאוצרותFebruary 15, 2010 at 6:57 PM

    אהבתי מאוד מאוד את הכרטיס.. רומנטי ווינטאגי כזה... תודה שהשתתפת באתגר שלנו.

    ReplyDelete
  3. כרטיס מתוק ורומנטי! מאוד אהבתי!

    ReplyDelete
  4. יוהו...אני כאן...הכרטיס הזה משגע!!!
    שמתי לב שבפוסטים שאף אחת לא הגיבה, גם אני לא יכולה טכנית , להגיב, ובפוסטים שכבר יש בהם תגובה, אני מצליחה כן....
    נשיקות....
    חתוליאור

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)