Saturday, February 6, 2010

דף, כרטיס ובלוג קנדי

בזמן האחרון יש לי הרבה מיגרנות, בתחילת השבוע היתה לי מיגרנה שנמשכה 3 ימים.
התאוששתי ממנה במשך יומיים וכבר אתמול, הגיעה מיגרנה חדשה :-(
כשיש לי מיגרנה המוזה הולכת - הן לא חברות.
אבל למרות זאת הצלחתי ליצור דף נוסף וכרטיס.
ברור שאחרי שהכנתי דף אחד לבן הקטן שלי - יועד, גם הבן הגדול - עילי, רצה שאכין לו דף.
הרי איך יתכן שליועד יהיה ולעילי לא???
עילי ביקש דף זהה ולקח לי הרבה זמן לחשוב על שילוב תמונה וצבעים.
בסוף החלטתי שהוא יקבל דף אחר לגמרי, עם 3 תמונות (ההבטחה שיהיה בדף פרחים וסרט, סיפקה אותו). גם זה לקח קצת זמן, השארתי את התמונות עם הדפים על השולחן כמה ימים עד שהרעיון הסופי נפל והנה התוצאה:



קצת תקריבים:




מישהי מיישוב שלי ביקשה ממני להכין עבורה כמה כרטיסי ברכה. את הראשון פירסמתי ברשומה הקודמת.
הנה השני, גם הוא בנוי של הסקיצה של שלוש בשלישי:




ומבפנים:



ודבר אחרון חביב, גם גלי הגיעה למעל 100,000 צפיות - מה שלא מפתיע בהתחשב בעובדה שהיא הפכה למעין גורו בתחום הסקראפ...
גלי תגריל 3 זוכות מאושרות!!! הפרסים שווים במיוחד:
1. קנווס מעוצב מעשה ידיה
2. קופסא מעוצבת מעשה ידיה
3. מפגש לערב יצירתי איתה (הכי שווה לדעתי)
והנה שוב הלינק לבלוג שלה: http://www.tapuz.co.il/blog/viewEntry.asp?EntryId=1636733

תודה שקראתם, אשמח אם תגיבו.

באהבה,
איילת

1 comment:

Thank you for your comment :)